إِنَّا أَنْزَلْناهُ فی‏ لَیْلَةِ الْقَدْرِ***وَ ما أَدْراکَ ما لَیْلَةُ الْقَدْرِ***لَیْلَةُ الْقَدْرِ خَیْرٌ مِنْ أَلْفِ شَهْرٍ***تَنَزَّلُ الْمَلائِکَةُ وَ الرُّوحُ فیها بِإِذْنِ رَبِّهِمْ مِنْ کُلِّ أَمْرٍ***سَلامٌ هِیَ حَتَّى مَطْلَعِ الْفَجْرِ

هولوکاست و صابونی با عصاره یهود

 

هولوکاست و صابونی با عصاره یهود

 

چقدر از هولوکاست اطلاع دارید؟ آیا در مورد این واقعه به چشم تاریخ نگاه می کنید و یا یک معما؟

 

امروز قصد داریم که به یکی از مباحث پشت پرده هولوکاست بپردازیم.

 

مبحثی که از آن در امروزه به عنوان صابون یهودی از آن یاد می شود. با ما همراه باشید تا دریابید تا راز این معما چیست.

 

اول از همه باید به شما بگوییم که  واژه هولوکاست به چه معنی است.

 

واژه "هولوکاست" (به عبری: השואה، شوآ) اصطلاحی مذهبی و به معنای قربانی کردن یک حیوان نر طبق سنت یهودی است.

 

به زبان ساده می توان گفت یعنی "قربانی کردن".

 

پس به این صورت می توان استنباط کرد، که چیزی که ما از هولوکاست ذهنیت داریم، یک واقعه هولناک و وحشتناک است.

 

در حالی که هولوکاست یک واقعه نیست، بلکه یک عمل مذهبی و سننی قوم یهود محسوب می گردد.


هولوکاست وقایع های رسواکننده ای دارد که يكی از رسواترين داستانهای مربوط به هولوكاست اين است كه آلمانها

 

با استفاده از اجساد قربانيان خود صابون توليد می كردند. هر چند دروغ بودن ادعای مشابهی در جريان جنگ جهانی اول

 

به نام صابون انسانی بلافاصله به اثبات رسيد ولی همان ادعا طی جنگ جهانی دوم از سوی یهودیان و صهیونیست ها

 

احيا و مورد قبول قرار گرفت. نكته مهمتر اين است كه اين اتهام طی محاكمه اصلی نورمبرگ در سالهای ۱۹۴۵ و ۱۹۴۶ تأييد شد

 

و از آن تاريخ به بعد توسط مورخان متعدد این جریان مورد قبول قرار گرفت. اما شایعه چطور متولد شد؟ 

 

شايعات زمان جنگ در اين زمينه كه آلمانها از اجساد يهوديان قتل عام شده صابون می ساختند، تا حدودی مبتنی بر

 

اين حقيقت بود كه صابونهای توزيع شده توسط آلمانها در محلات يهودی نشين دارای نشان "RIF" بودند كه از نظر آنها مخفف

 

عبارت آلمانی "Rein jüdisches Fett" يا "چربی خالص يهود" است. 

 

اين شايعات به قدری در سال ۱۹۴۱ و سپس ۱۹۴۲ گسترش يافت كه تا اواخر سال ۱۹۴۲، مقامات آلمانی

 

در لهستان و اسلواكی رسمأ نگرانی خود را از تأثير آنها اعلام كردند.

 

 

 

عليرغم غيرقابل باور بودن ذاتی اين داستان، داستان صابون به صورت نمادی مهم از تبليغات زمان جنگ يهوديها و متحدين در آمد.

 

  خاخام استفان اس وايز، رئیس وقت كنگره جهانی يهود و كنگره آمريكایی يهود، علنأ در سال ۱۹۴۲ ادعا كرد كه اجساد يهوديهان

 

توسط آلمانيها تبديل به كالاهای اساسی زمان جنگ مانند صابون، روغن و كود شده است.

 

او همچنين اعلام كرد كه آلمانها حتی اجساد مردگان را برای استفاده از آنها نبش قبر كرده اند و برای هر جسد ۵۰ مارک پرداخته اند!

 

اما بعد از جنگ، داستان صابون مشروعيت فراوانی طی محاكمه اصلی ای که در نورمبرگ رخ داده بود كسب كرد.

 

اسميرنوف، وكيل ارشد شوروی به دادگاه گفت: "همان ذهنهای فنی اس اس كه اتاقهای گاز را خلق كرده بودند

 

به شيوه هایی برای از بين بردن كامل اجساد انسانها دست يافتند كه از طريق آنها، می توانستند هر گونه رد جنايت خود را پاک كنند

 

و هم از آن اجساد برای توليد محصولات ديگر استفاده نمايند. در موسسه كالبدشناسی دانزيگ، آزمايش هايی در سطح

 

نيمه صنعتی در زمينه توليد صابون از بدن انسان و نيز دباغی پوست انسان برای استفاده های صنعتی به عمل آمده است."

 

اسمیرنوف استناد فراوانی به شهادت زيگموند مازور، يكی از كاركنان موسسه كرد

 

كه گفته های او به عنوان سند "USSR-196" نورمبرگ ثبت شده بود. به ادعای وی، دكتر رودلف اسپانر، رئيس موسسه دانزيگ،

 

دستور توليد صابون از اجساد را در سال ۱۹۴۳ صادر كرده است. بر اساس شهادت مازور، عمليات دكتر اسپانر

 

مورد علاقه مقامات آلمانی قرار گرفت و وزير آموزش و پرورش، برنارد راست و دكتر لئوناردو كونتی، از رهبران دستگاه بهداشت آلمان

 

و نيز استادان ساير موسسات پزشكی به كمک اسپانر آمدند.

 

مازور همچنين ادعا كرد كه او از "صابون انسانی" برای شستن تن و لباسهای خود استفاده كرده است.

 

 حتی طرز ساخت صابون انسانی كه به ادعای آنها توسط دكتر اسپانر تهيه شده بود (سند USSR-196) به دادگاه ارائه شد.

 

نهايتاً، نمونه ای از آنچه آنها قطعه ای از صابون انسانی ناميدند به عنوان سند به دادگاه نورمبرگ ارائه شد.

 

 

 

 

نویسنده گان زیادی از این جریان حمایت کردند. مانند سیمون ویزنتال یهودی که می گفت:

 

"آلمانی های منضبط، فراموش كردند توضيح دهند آيا صابونها از بدن كودكان، دخترها، مردها يا افراد كهنسال ساخته شده است.

 

و یا یهودیان هر قالب صابون را به شكل یک يهودی می ديدند كه نتوانسته است به یک فرويد، ارليش يا انیشتين

 

ديگر تبديل شود." و نویسنده دیگری به نام الییا اهرنبرگ یهودی دروغ پرداز و متخصص ارشد جنگ روانی شوروی در جنگ جهانی دوم:

 

"من در دست خود یک قالب صابون دارم كه عبارت چربی خالص يهودی بر روی آن حک شده است."

 

باید خاطر نشان ساخت که یکی موارد مسخره این جریانات این است که بعد از جنگ، قربانيان فرضی هولوكاست

 

طی مراسمی به شكل قالبهای صابون در گورستانهای يهودی دفن شدند.

 

در سال ۱۹۴۸، چهار عدد از اين قالب صابونها كه در پارچه مخصوص تشيع جنازه پيچيده شده بود بر اساس مراسم مذهبی

 

يهود در قبرستان حيفايی اسرائيل دفن گردید. چندين قالب صابون يهودی ديگر نيز به عنوان بقايای دهشتناک هولوكاست

 

در موسسه تاريخی ورشو، موزه اشتوتهوف در نزديكی گدانسک (دانزيگ)، موسسه ايوو (Yivo) ایالت نيويورک،

 

موزه هولوكاست شهر فيلادلفيا، مركز يهودی هولوكاست در ملبورن استراليا، و نقاط مختلف اسرائيل نگهداری می شوند.

 

(عکسی از تشییع جنازه یهودیان صابون شده)

 

 

 

يهوديهای فراوانی كه طی جنگ در محلات يهوديهای آلمان و اردوگاهها زندگی می كردند به زنده ماندن داستان صابونها

 

بعد از ساليان متمادی كمک كردند. اما عليرغم تمامی شواهد به ظاهر تكان دهنده، اتهام توليد صابون توسط آلمانها از اجساد انسانها

 

دروغ است و مورخان هولوكاست اكنون به اين موضوع اذعان دارند.

 

حروف مخفف "RIF" كه تصور می شود مخفف عبارت "چربی خالص يهود" باشد،

 

در واقع مخفف عبارت "مركز رايش برای تهيه چربی صنعتی" بود. اين مركز یک سازمان آلمانی مسئول توليد

 

و توزيع صابون و محصولات شوينده در زمان جنگ بود. صابون RIF كيفيتی پايين داشت و فاقد هر گونه چربی انسانی و غيرانسانی بود.

 

 اخيرأ "والتر لاكور"، مورخ آلمانی آنچه را كه در سال ۱۹۸۰ در كتاب خود، راز دهشتناک،

 

به عنوان "تاريخ غير قابل انكار" آورده بود تكذيب كرد و گفت كه داستان صابون انسانی از اساس نادرست است.

 

 

 "گيتا سرنی"، يک مورخ يهودی ديگر در كتاب خود به نام "سفر به تاريكی" می نويسد:

 

"اين داستان پذيرفته شده كه اجساد قربانيان به صابون و كود تبديل می شده است توسط اداره مركزی تحقيق

 

در مورد جنايات نازيهای لودويگزبورگ تكذيب شده است.‌"

 

"دبورا ليپشتات"، استاد تاريخ مدرن يهود نيز به همين ترتيب ضمن تاريخ نويسی مجدد در سال ۱۹۸۱ اظهار داشت:

 

"حقيقت اين است كه نازيها هرگز از اجساد يهوديان يا هر كس ديگر برای توليد صابون استفاده نكردند."


در آوريل سال ۱۹۹۰، پروفسور "يهودا بائر" از دانشگاه عبری اسرائيل، كه از مورخان برجسته حامی هولوكاست است،

 

و نيز "شموئيل كراكوسكی"، مدير بخش آرشيو مركزی هولوكاست ياد واشم در اسرائيل تأييد كردند

 

كه داستان صابون انسانی حقيقت ندارد. به گفته بائر زندانيهايی كه در اردوگاهها نگهداری می شدند

 

آماده پذيرش هر گونه داستان وحشتناک در مورد آلمانها بودند. با اين حال وی نازيها را مسئول انتشار اين داستان دانست. 

 

در حقيقت، كسانی كه در زمينه داستان صابون بايد مورد سرزنش قرار بگيرند افرادی مانند "سيمون ويزنتال" و

 

"استفان وايز" و نيز سازمانهايی مانند كنگره جهانی يهود و نيز قدرتهای فاتح متفقين هستند كه هيچ يک از آنها تاكنون

 

بابت اشاعه اين دروغ عذرخواهی نكرده اند.

 

در نهایت به عنوان نتیجه گیری باید بگوییم که واقعه هولوکاست چیزی بیشتر از وسیله ابزاری نبود

 

که تا با آن یهودیان (منظورمان صهیونیسم می باشد) بتوانند چهره خود را برای تمام بشر به عنوان ملتی بی گناه و آواره نشان دهند

 

و با این ماسک مظلوم دروغین کشوری را به عنوان فلسطین برای این بی سرپناهی شان تسخیر نمایند.

 

 

منبع : وبلاگ فراماسونری ممنوع

27 اسفند 1392 | ارسال شده توسط: tabarak313 | دسته : آرشیو دشمن شناسی, ضد صهیون, فراماسونری
مطالب مرتبط
تبلیغات


افزودن نظر:
نام:*
ايميل:
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler
کد امنيتی: *
انتظار 12 جنبش سایبری 313 منتظر پاتوق forawakening مهدی بیا مدرسه علمیه سیادت فاطمیه مقاومت تاریک

این سایت وابسته به هیچ ارگان و سازمانی نمیباشد و توسط منتظران حضرت قائم(عج)مدیریت می شود

کپی برداری از مطالب (به جز محصولات صوتی تصویری) در جهت نشر فرهنگ اسلامی بلامانع است

کپی برداری از قالب و لوگو انجمن منتظران مهدی (عج) شرعا حرام است


Design : Goldis Web[Located:iran]
والسلام علی من اتبع المهدی ارواحنا فدا

تحلیل آمار سایت و وبلاگ